دیشب خودم را در خواب دیدم !
که در آسمان پر می کشیدم و لابلای ابرها پرواز می کردم
چنان سبکبال و آزاد
که میل ایستادنم نبود ....
صبح که از جا پریدم بر شانه های خسته ام دستی کشیدم
انگار جای خالی چیزی ...
چیزی شبیه بال احساس می کردم !
خدایا حس پرواز را از من مگیر
که پلی است بین من وتو ........