نتایح جستجو

  1. MEMOL...

    دلم برای خودم تنگ میشود...

    محکم خودم را در آغوش می گیرم ... اینبار خودم ؛ خودم را دلداری می دهم ! اما باز آرام نمی شوم ...!
  2. MEMOL...

    پیام خصوصی رو غیر فعال کردم عزیزم... این آی دیم هستش arameshekhakestari

    پیام خصوصی رو غیر فعال کردم عزیزم... این آی دیم هستش arameshekhakestari
  3. MEMOL...

    گفتگوهای تنهایی

    زمین و آسمان خانه و خیابان من و ما همه و همه غم گرفته است ! اما ... تو یک دریچه بخند ...!
  4. MEMOL...

    [IMG]

    [IMG]
  5. MEMOL...

    سلام. خوبم عزیزم یه دنیا ممنون در پناه خدا باشی همیشه ...:gol:

    سلام. خوبم عزیزم یه دنیا ممنون در پناه خدا باشی همیشه ...:gol:
  6. MEMOL...

    سلام:heart: ممنون معصوم جونم. روز شما هم مبارک:gol:

    سلام:heart: ممنون معصوم جونم. روز شما هم مبارک:gol:
  7. MEMOL...

    سلام عزیزم مرسی. روز شما هم مبارک:heart:

    سلام عزیزم مرسی. روز شما هم مبارک:heart:
  8. MEMOL...

    جاوید مامان چطوره؟ :دی

    جاوید مامان چطوره؟ :دی
  9. MEMOL...

    سلام عزیزم. خواهش میکنم لطف داری زیاااد. مرسی:gol:

    سلام عزیزم. خواهش میکنم لطف داری زیاااد. مرسی:gol:
  10. MEMOL...

    سلام عزیزم خیلی خیلی مرسی. روز تو هم مبارک:heart: :gol:

    سلام عزیزم خیلی خیلی مرسی. روز تو هم مبارک:heart: :gol:
  11. MEMOL...

    سلام عزیزم. خواهش میکنم:gol:

    سلام عزیزم. خواهش میکنم:gol:
  12. MEMOL...

    پری جونم نمیدونی متنی که برام گذاشتی چقدر زیاد هم حس خودم بود ... فوق العاده بود ... مرسی...

    پری جونم نمیدونی متنی که برام گذاشتی چقدر زیاد هم حس خودم بود ... فوق العاده بود ... مرسی عزیزم:heart:
  13. MEMOL...

    سلام عزیزم یه دنیا ممنون. روز شما هم مبارک:heart:

    سلام عزیزم یه دنیا ممنون. روز شما هم مبارک:heart:
  14. MEMOL...

    سلام. خواهش میکنم ماهرخ جونم بوس:heart:

    سلام. خواهش میکنم ماهرخ جونم بوس:heart:
  15. MEMOL...

    :gol:

    :gol:
  16. MEMOL...

    دلم برای خودم تنگ میشود...

    بهار و تابستان ندارد وقتی مجسمه ای باشی در میدانی که همه دورت بگردند تا نزدیکترین مسیر را برای دور شدن از تو انتخاب کنند !!!
  17. MEMOL...

    بالهايت را کجا جا گذاشتي؟

    دیشب خودم را در خواب دیدم ! که در آسمان پر می کشیدم و لابلای ابرها پرواز می کردم چنان سبکبال و آزاد که میل ایستادنم نبود .... صبح که از جا پریدم بر شانه های خسته ام دستی کشیدم انگار جای خالی چیزی ... چیزی شبیه بال احساس می کردم ! خدایا حس پرواز را از من مگیر که پلی است بین من وتو ........
  18. MEMOL...

    مرسی پژمان جان:gol:

    مرسی پژمان جان:gol:
  19. MEMOL...

    کی؟ :دی

    کی؟ :دی
  20. MEMOL...

    سلام جاوید جان خوبم پسر گلم:gol:

    سلام جاوید جان خوبم پسر گلم:gol:
بالا