نتایح جستجو

  1. MEMOL...

    ای ول. خوش خطم هستیااااااااااا

    ای ول. خوش خطم هستیااااااااااا
  2. MEMOL...

    سلام عزیزم حتما. خوشحال میشم مریم جونم:heart: منم دوست دارم خیلی تا:love: [IMG]

    سلام عزیزم حتما. خوشحال میشم مریم جونم:heart: منم دوست دارم خیلی تا:love: [IMG]
  3. MEMOL...

    سلام داداش مانی خوبی؟ خواهش میکنم عزیزم:gol:

    سلام داداش مانی خوبی؟ خواهش میکنم عزیزم:gol:
  4. MEMOL...

    این چه حرفیه عزیزم. قربانت:heart:

    این چه حرفیه عزیزم. قربانت:heart:
  5. MEMOL...

    سلام. خوبم عزیزم مرسی...:gol:

    سلام. خوبم عزیزم مرسی...:gol:
  6. MEMOL...

    [IMG] :heart:

    [IMG] :heart:
  7. MEMOL...

    سلام سلام:gol: من زندگیه خوبی دارم...:دی آره عزیزم خیلی بهتره خدا رو شکر...

    سلام سلام:gol: من زندگیه خوبی دارم...:دی آره عزیزم خیلی بهتره خدا رو شکر...
  8. MEMOL...

    shetoliiiiiiiiiiii pesar؟

    shetoliiiiiiiiiiii pesar؟
  9. MEMOL...

    عکس پروفایل و آواتار جدید مبارک:love: من برم میترا جونم شبت قشنگ...:gol:

    عکس پروفایل و آواتار جدید مبارک:love: من برم میترا جونم شبت قشنگ...:gol:
  10. MEMOL...

    راستی ببخشید دیر جواب دادم آخه مهمون داشتیم میخواستن برن رفتم خداحافظی:redface:

    راستی ببخشید دیر جواب دادم آخه مهمون داشتیم میخواستن برن رفتم خداحافظی:redface:
  11. MEMOL...

    من باید برم جاوید جان شبت قشنگ...:gol:

    من باید برم جاوید جان شبت قشنگ...:gol:
  12. MEMOL...

    وااااای چقدر عکسای خوشگل خوشگل. مرسی عزیزم:heart: خوبم خدا رو شکر...

    وااااای چقدر عکسای خوشگل خوشگل. مرسی عزیزم:heart: خوبم خدا رو شکر...
  13. MEMOL...

    میترای مهربونه من خوبه؟:heart:

    میترای مهربونه من خوبه؟:heart:
  14. MEMOL...

    مرسی که برام نوشتی:gol: خیلی ناراحت کننده بود واقعا...:cry:

    مرسی که برام نوشتی:gol: خیلی ناراحت کننده بود واقعا...:cry:
  15. MEMOL...

    مرسی سارا جونم. خودت نوشتی؟:heart:

    مرسی سارا جونم. خودت نوشتی؟:heart:
  16. MEMOL...

    مرسی پیمان جان... [IMG]

    مرسی پیمان جان... [IMG]
  17. MEMOL...

    سلام. یه دنیا ممنون عزیزم لطف داری...:gol:

    سلام. یه دنیا ممنون عزیزم لطف داری...:gol:
  18. MEMOL...

    دیر آمدی! خیلی دیر...

    از دور می آیی اما سرد ... تابستان از سردی ات یخ می كند ! آمده ای، اما لباس هایت خیس از دلتنگی و سایه ات دیگر نفس نمی كشد ... حتی ماه چشم هایت نورافشان نیست ... ایستاده ای كنارم، اما فاصله‌ی ما بیش از همیشه دورتر از اقیانوس و آسمان ...!
  19. MEMOL...

    دلم برای خودم تنگ میشود...

    و در آخر بعد از این همه بود آخرین بود و نبودم را در بیابانی پر از من به آتش می کشم ! و در شوق این بازی کودکانه معصومانه خودم را در آغوش می گیرم ... لبخندی از حسرت تا طاقت کنم سنگینی باری که سالهاست شانه هایم را می فشارد ... تنها رویا رویایی پر از خیال بازگشت ... و من باز همان کودکم ...!
  20. MEMOL...

    منتظر نباش :دی آخه خیلی سخت بود:(

    منتظر نباش :دی آخه خیلی سخت بود:(
بالا