چقدر عجیبه... " درد " را از هر طرف که بخوانی " درد " است ولی " درمان " را اگر از خلافه جهت اصلی بخوانی " نامرد " است... چه " درد " عمیقیست که حتی " درمان " هم در کمال " نامردی " تغییر معنا می دهد... واژه ها اینگونه اند... وای به حاله آدم ها که هر روز به یک معنا در می آیند..