نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    سلام چطوري يا نه؟ عكس پروفايلتو چرا برداشتي؟:)

    سلام چطوري يا نه؟ عكس پروفايلتو چرا برداشتي؟:)
  2. sahar-architect

    دوستداران دکتر علی شریعتی بیان اینجا

    از دیده به جای اشک خون می آید دل خون شده ، از دیده برون می آید دل خون شده از این غصه که از قصه ی عشق می دید که آهنگ جنون می آید می رفت و دو چشم انتظارم بر راه کان عمر که رفته ، باز چون می آید ؟ با لاله که گفت حال ما را که چنین دل سوخته و غرقه به خون می آید کوتاه کن این قصه جان سوز ای شمع...
  3. sahar-architect

    هرچه ميخواهي از خدا بخواه كه دادنش نعمت است و ندادنش حكمت و از بنده خدا هيچ مخواه كه دادنش منت...

    هرچه ميخواهي از خدا بخواه كه دادنش نعمت است و ندادنش حكمت و از بنده خدا هيچ مخواه كه دادنش منت است و ندادنش خفت ممنون پيامهايي كه ميذارين واقعا قشنگن:gol:
  4. sahar-architect

    اره:w15: به تو که میرسند فعل‌ها می‌شوند ماضی بعید. درست مثل برگشتنت خیلی خیلی بعید

    اره:w15: به تو که میرسند فعل‌ها می‌شوند ماضی بعید. درست مثل برگشتنت خیلی خیلی بعید
  5. sahar-architect

    سلام ممنون به چي ميخندي تو؟!!!!!!!!:surprised: حاج اقا بروس خان هم خوب هستن!جرات داري خودت سلام...

    سلام ممنون به چي ميخندي تو؟!!!!!!!!:surprised: حاج اقا بروس خان هم خوب هستن!جرات داري خودت سلام برسون بهش:w15: اما عيب نداره قرصاتو سر وقت بخور خوب ميشي
  6. sahar-architect

    نه بابا برخوردن چيه!گفتم يه چيزي بگم روحم شاد شه:w15: جملت هم خيلي قشنگ بود ممنون

    نه بابا برخوردن چيه!گفتم يه چيزي بگم روحم شاد شه:w15: جملت هم خيلي قشنگ بود ممنون
  7. sahar-architect

    از جمله ات !!!

    از جمله ات !!!
  8. sahar-architect

    من به تو گفتم تو!خود خود تو!تو به من گفتي خود خود من!:w15: نه سلام نرسون تسليت بگو :w15: ياد يه...

    من به تو گفتم تو!خود خود تو!تو به من گفتي خود خود من!:w15: نه سلام نرسون تسليت بگو :w15: ياد يه جك افتادم الان ميام ميگم
  9. sahar-architect

    سلام اگه رفتي براي ديدن منشوركورش نائب النظاره باش

    سلام اگه رفتي براي ديدن منشوركورش نائب النظاره باش
  10. sahar-architect

    حالا از اسم من چي پيداست!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

    حالا از اسم من چي پيداست!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
  11. sahar-architect

    بهنام كي ميري ديار غربت!

    بهنام كي ميري ديار غربت!
  12. sahar-architect

    خووهش فراوان ميگردد دوزاريم اوفتاد

    خووهش فراوان ميگردد دوزاريم اوفتاد
  13. sahar-architect

    شيطوني و اضافي چيه ديگه!!!!!!!! كسي جرات نداره به اجي ناناز من چپ نيگا كنه هركي حرف مفت زد بگو...

    شيطوني و اضافي چيه ديگه!!!!!!!! كسي جرات نداره به اجي ناناز من چپ نيگا كنه هركي حرف مفت زد بگو ادبش كنم
  14. sahar-architect

    سلام ممنون بابت اد كردن عزيزم

    سلام ممنون بابت اد كردن عزيزم
  15. sahar-architect

    اره من كه نميتونم برم تاپيك اعصاب نميمونه واسم بيخيال شدم بچه هام كه همه سوار زيردريايياشونن

    اره من كه نميتونم برم تاپيك اعصاب نميمونه واسم بيخيال شدم بچه هام كه همه سوار زيردريايياشونن
  16. sahar-architect

    سلام مرمر خوفي آجييييييييي؟

    سلام مرمر خوفي آجييييييييي؟
  17. sahar-architect

    سيلام بر مهندس بانو رهاي عزيز زير آبي تو هم؟؟؟؟؟؟؟

    سيلام بر مهندس بانو رهاي عزيز زير آبي تو هم؟؟؟؟؟؟؟
  18. sahar-architect

    در سطر اول جملات با افعال معكوس استفاده شده اند:gol:

    در سطر اول جملات با افعال معكوس استفاده شده اند:gol:
  19. sahar-architect

    همه چي ارومه من چقد خوشحالم مرسيييييييييييي خيلي خيلي خوشمله:gol: بازم ميگم: نميخواي كه بگي خط...

    همه چي ارومه من چقد خوشحالم مرسيييييييييييي خيلي خيلي خوشمله:gol: بازم ميگم: نميخواي كه بگي خط خودته؟!!!!
  20. sahar-architect

    خيلي خوشمله گلم مرسييييييييييييييييييييي

    خيلي خوشمله گلم مرسييييييييييييييييييييي
بالا