نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جان آقا بهنام آقا حامد منم برم شبتون خوشکل بای بای:gol:
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    برو به سلامت آقا شهرام شما ببخش به بزرگی خودت بای
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دنبال شکلکای جدیدیم واسه ابراز احساساتمون:redface:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اگه یادم نیومد باشه:redface:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :Dفکر کنم یه بار واسه یه گزارشکار اونجا عضو شدم بشینم فکر کنم پسوردم چی بود:D مرسی فدات شم
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ااااااااا چه خوشکلههههههههه منم میخوام از کجا آوردی اینو مریم جون؟
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی:redface:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :Dاگه یکی از ما دوتا نباشه تالار کلا باز نمیشه:D
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا بهنام آخییی چی حالتونو خوب میکنه آخه؟:(
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا حامد بیا برات بادکنک خریدم خوشحالت کنمباشه؟
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره فدات شم
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوبم فدات چیزی نگم بهتره بچگی بعضیا بوده
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام مریم جان
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا شهرام من هم از این وضعیت راضی نیستم ولی ایشون تو یه پست تیکه میندازه جالبه وقتی بهشون میگم دقیقا منظورمو میدونه ولی انکار میکنه منم با شما موافقم شوخی حد داره
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از من کوچیکتری پس حرفاتو میزارم به حساب بچگیت توهم زده بودی امشب خوش باشی
  16. malina

    آخییی ایشالا که زودتر از این حال بیاید بیرون خدانگهدارتون.

    آخییی ایشالا که زودتر از این حال بیاید بیرون خدانگهدارتون.
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا وحید پشت سرمو تو روی خودم خیلی تیکه میندازی.اصلا دوست ندارم باهات دهن به دهن بشم.شما یه عضو اینجایی منم همینجور و هیچ صنمی هم با هم نداریم پس لطفا مراقب صحبت کردنت باش. هرچیزی حد و اندازه داره که انگار این چیزا رو نمیدونی. لطفا آخرین باری باشه که حرفی میشه...
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوبم عزیزم بارون رحمته مرسی مهربون بوس
بالا