آقا وحید پشت سرمو تو روی خودم خیلی تیکه میندازی.اصلا دوست ندارم باهات دهن به دهن بشم.شما یه عضو اینجایی منم همینجور و هیچ صنمی هم با هم نداریم پس لطفا مراقب صحبت کردنت باش.
هرچیزی حد و اندازه داره که انگار این چیزا رو نمیدونی.
لطفا آخرین باری باشه که حرفی میشه...