ولی اون دفعه نمیومد...خیلی دیر به دیر میومد...
درسته میشناسیش....ولی خب....اون دفعه که اینجور کرد:razz:
تو که دیه نمیری سربازی؟؟؟هوم؟؟؟گفته تسفیه حساب مونده؟؟
باربد که نه...بعد از تولدش خبری ازش ندارم...ولی بردیا رو کم و بیش فصل تازه میبینم...
گاهی هم یاهو هس...ولی نه همیشه
بیچاره پسر خاله بهی:biggrin:
منم فریبا میخوام:cry: