این که گفتید یک پسر 20تا دختر قبول ندارم نمیدونم تنظیم خانواده پاس کردید یا نه شاید مثل من با 10 پاس کرده باشید به ازای هر 100دختر متولذ شده 105 پسر متولد میشود و........... دوره هی که اونها میاییند اینقدر پیشرفته میشود که سوخت فسیلی برای انها مثل چوب برای سوزاندن برای ماست