اشکالی نداره خوب
ولی پسرجون بایددرست روبخونی :evil:
بایدبهم قول بدی درست روحتمامیخونی اینطوری بهتره....اوکی؟:wallbash:
الهیات که شغل نمیشه
علاقه به خدابه الهیات بایدتوی قلب باشه وبه علاقه وپشتکاربه کاررودرست ربط نداره
ایشاالله مهندسم میشی
منم مهندسی که همه چیش ردیفه رودوست دارم...:)
بی انصاف کاش...