نتایح جستجو

  1. sh.g

    [IMG]

    [IMG]
  2. sh.g

    سلام[IMG]

    سلام[IMG]
  3. sh.g

    :gol::gol::gol::heart:مرسی مریم جان::heart::gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol::heart:مرسی مریم جان::heart::gol::gol::gol:
  4. sh.g

    خواهش میکنم عزیزم راستی اگه دوست ندارین بهتون آجی نمیگم

    خواهش میکنم عزیزم راستی اگه دوست ندارین بهتون آجی نمیگم
  5. sh.g

    [IMG]

    [IMG]
  6. sh.g

    سلام آجی جونم خوبی آجی؟

    سلام آجی جونم خوبی آجی؟
  7. sh.g

    خواهش میکنم آجی گل خودم

    خواهش میکنم آجی گل خودم
  8. sh.g

    میگم که هرجور که دوست دارین خطابم کنید شما صاحب اختیارید

    میگم که هرجور که دوست دارین خطابم کنید شما صاحب اختیارید
  9. sh.g

    میگم که هرجور که دوست دارین خطابم کنید شما صاحب اختیارید

    میگم که هرجور که دوست دارین خطابم کنید شما صاحب اختیارید
  10. sh.g

    من چیزیو که احساس کردم رو گفتم نه مبالغه هست و نه اغراق راستی سیما جان میتونم آجی صداتون کنم؟...

    من چیزیو که احساس کردم رو گفتم نه مبالغه هست و نه اغراق راستی سیما جان میتونم آجی صداتون کنم؟ اگه شما هم دوست دارید منو داداش صدا کنید:gol::heart::gol::heart::gol:
  11. sh.g

    [IMG]

    [IMG]
  12. sh.g

    خواهش میکنم مهندس [IMG]

    خواهش میکنم مهندس [IMG]
  13. sh.g

    [IMG]

    [IMG]
  14. sh.g

    سلام سیما جان حالتون چطوره؟ چه اسم زیبایی دارین میدونم اخلاقتونم مثل اسمتون زیباست:gol::heart::gol:

    سلام سیما جان حالتون چطوره؟ چه اسم زیبایی دارین میدونم اخلاقتونم مثل اسمتون زیباست:gol::heart::gol:
  15. sh.g

    راستی اگه دوست داشته باشین میتونید منو داداش خطاب کنید

    راستی اگه دوست داشته باشین میتونید منو داداش خطاب کنید
  16. sh.g

    سلام مهدیس جان خواهش میکنم دوستی با شما افتخار بزرگیه عزیزم [IMG]

    سلام مهدیس جان خواهش میکنم دوستی با شما افتخار بزرگیه عزیزم [IMG]
  17. sh.g

    مریم جان من بهیچ عنوان قصد جسارت نداشتم اگه بد برداشت کردین من عذر خواهی مکنم امیدوارم عذر خواهی...

    مریم جان من بهیچ عنوان قصد جسارت نداشتم اگه بد برداشت کردین من عذر خواهی مکنم امیدوارم عذر خواهی من رو بپذیری:gol::gol::gol:
  18. sh.g

    باشه عزیزم ببخشید من امشب یکم که نه خیلی دلم گرفته عذر خواهی می کنم

    باشه عزیزم ببخشید من امشب یکم که نه خیلی دلم گرفته عذر خواهی می کنم
  19. sh.g

    خیلی دوست دارم مردم جهان بسانه پروردگار بخشنده و مهربان که آفریننده آنهاست نسبت به هم گذشت و...

    خیلی دوست دارم مردم جهان بسانه پروردگار بخشنده و مهربان که آفریننده آنهاست نسبت به هم گذشت و مهربونی داشته باشن
  20. sh.g

    آهان همه موجودات مخلوق خداوند حکمتی در خلقتشون دارن بخاطر اینکه خلقت شده توسط همچون خالق بزرگوار...

    آهان همه موجودات مخلوق خداوند حکمتی در خلقتشون دارن بخاطر اینکه خلقت شده توسط همچون خالق بزرگوار و عظیمیه از اونا بدت نیاد و دوستشون داشته باش.
بالا