نتایح جستجو

  1. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بعدها بیا و بنشین تا برایت حکمت بیکاری را شرح دهم!
  2. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام بر تو! از کدام توزیع لینوکس پیام می دهی مارا؟
  3. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آن شنیدستیم که از خوان مصاحبه نیز گذر کردی! حال چونی؟
  4. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلامت کو؟ خوردی؟ اپل را گفتند ادب از که آموختی گفت از لینوکس!!!:دی
  5. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    मैं अच्छा हूँ
  6. tracer

    سلام....... خوبی دخترکم!!:دی

    سلام....... خوبی دخترکم!!:دی
  7. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوب هستی شهرام جااااااااااااااااااان!! ایام به کام است؟ کیفت کوک است؟ دماغت چاق است؟:دی
  8. tracer

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خب بیا زیر کرسی!! اینجا هوا گرمه!!
  9. tracer

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    کسی نیست؟آیا!!!!
  10. tracer

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام علیکم جمیعاً....
  11. tracer

    چرا یوزر لاتین ؟

    سخن به استهزاء رانده ایی و چون کودکان طرح مسئله کرده ای و توقع جواب بزرگان داری؟ خدایا ما را وارهان از جهل!
  12. tracer

    چرا یوزر لاتین ؟

    بر روی چشم! از دیدگاه کارشناسی!!! نود درصد ما کاربران از نامها و یوزر های لاتین و یا حداقل از حروف لاتین استفاده میکنیم پس ملیتمان زیر سوال رفت! وای وای
  13. tracer

    نمي دانم چه در پيمانه كردي//تو ليلي وش مرا ديوانه كردي:gol:چه شد اندر دل من جا گرفتي//مكان در...

    نمي دانم چه در پيمانه كردي//تو ليلي وش مرا ديوانه كردي:gol:چه شد اندر دل من جا گرفتي//مكان در خانه ويرانه كردي:gol:مرا مجنون صفت ديوانه كردي//مکان در خانه ی ویرانه کردی:gol:زدی از هر طرف آتش چو شمعم //مرا بیچاره چون پروانه کردی:gol: پریشان روز عالم شد از آن روز //که بر زلف پریشان شانه کردی:gol:
بالا