بر روی چشم!
از دیدگاه کارشناسی!!! نود درصد ما کاربران از نامها و یوزر های لاتین و یا حداقل از حروف لاتین استفاده میکنیم پس ملیتمان زیر سوال رفت! وای وای
نمي دانم چه در پيمانه كردي//تو ليلي وش مرا ديوانه كردي:gol:چه شد اندر دل من جا گرفتي//مكان در خانه ويرانه كردي:gol:مرا مجنون صفت ديوانه كردي//مکان در خانه ی ویرانه کردی:gol:زدی از هر طرف آتش چو شمعم //مرا بیچاره چون پروانه کردی:gol: پریشان روز عالم شد از آن روز //که بر زلف پریشان شانه کردی:gol: