نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باوشه:cry:
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام همه که مثل شما شاغل نیستن
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    علیک سلام شماره. بار آخرت باشه وگرنه رات نمیدم:D
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخی چقدر کم توقعی... به کم راضی نباش. حالا چون خودت خواستی 10 بهت میدم ولی 20 کلاسو واسه خودت کنار گذاشته بودم پسرجون:D
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره پس چی؟؟؟ چند میخوای بهت بدم؟بگو تعارف نکن.اصلا شما نیا سر کلاس:D
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به شما میگن شاگرد منضبط آهرین انضباطتتو میدم 20:D
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااام صبح بخیر کسی هست؟
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اون که الان پیش حامده.علاقه ی شدیدی پیدا کرده بهش. نه بابا نگران نیس.فقط حس مسئولیت بود:smile: مراقب خودتون باشید شب خوش بای بای
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دارم این دور و ور پرسه میزنم کی میرید درو قفل کنم؟
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فکر کردم خودم تنها موندم :smile:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من قطع شد نتم رفتی شما هم؟ تهنا شدم:(
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آماری که گرفتم 3 4 نفری اومدن تالارو زود رفتن همینا:smile:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ایشالا کسی که حالتو گرفته حالش گرفته شه شبت بخیر آقا میلاد بای بای:gol:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااام یادش بخیر زبل خان زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان همه جا:biggrin: بابا اند مرام و معرفتی آقا شهرام
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ راس میگیاااااا الان یادم اومد ناامید شدم از خودم:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ماشالا ماشالا ماشالا چشم نخورم ایشالا :D ولی خداییش اولین باره اسمتونو میشنوم چه طورمطوری؟
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دست هايم به آرزوهايم نمی رسند آرزوهايم بسيار دورند ولی درخت سبز صبرم می گويد اميدی هست ، خدايی هست اين بار برای رسيدن به آرزوهايم يک صندلی زير پايم می گذارم شايد اين بار دستم به آرزوهايم برسد
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چراااااااااااا؟
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااام آقا...(یادم رفت اسمت چی بود):redface: ممنون شما خوبی؟ خبر اینکه بی خبرم شما چه خبر؟
بالا