You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اؤسون بابا
مهم نيته و اينكه دلش كجاست
-
يعني داري خوب شنا ميكنيا
(من به جاي رها گفتم)
سيلاام
-
-
-
من معمولا بچرخم سرم گيج ميره:d[IMG][IMG]
-
-
-
-
:d:d:d
گؤر كيم كيمه دئير بو سؤزلري:d
-
-
-
نه نميشه:dتو تشبيهش كن:w15::w15:
-
-
يؤخ ابجي جانئ سو هاردادئ [IMG]
-
-
روحمو شاد كردي سحري:biggrin:
بخيل دئيروخ كئ:biggrin::biggrin:
-
سلام رهايي جون
من همچنان نميتونم وارد تاپيك بشم:d
-
بپا نيفته نفله شه:biggrin:
-
:biggrin::biggrin::biggrin:
-
سلام پس كي مياي اين ورا؟!
نيازمند ياري رنگاوارنگت در برگزاري ميتينگ هستم