نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    سبز اؤلسا ياخچي اولار دا:biggrin:

    سبز اؤلسا ياخچي اولار دا:biggrin:
  2. sahar-architect

    دؤز ديسن:biggrin::biggrin: خوش گئتدين منده گئديرم ناهار ييئم

    دؤز ديسن:biggrin::biggrin: خوش گئتدين منده گئديرم ناهار ييئم
  3. sahar-architect

    رها به منم بده از اون روبانا ديروز گيره م شكست بده يه مدت هم با روبان ببندم:biggrin::biggrin:

    رها به منم بده از اون روبانا ديروز گيره م شكست بده يه مدت هم با روبان ببندم:biggrin::biggrin:
  4. sahar-architect

    يؤخ بابا دا صبانان دا بوجور ائلسه هئچ دا:biggrin::biggrin:

    يؤخ بابا دا صبانان دا بوجور ائلسه هئچ دا:biggrin::biggrin:
  5. sahar-architect

    يازئخ بچه ها:biggrin::biggrin:رحم ائله بهشون:biggrin::biggrin: به من ربطي نداره !نميتونم...

    يازئخ بچه ها:biggrin::biggrin:رحم ائله بهشون:biggrin::biggrin: به من ربطي نداره !نميتونم ببخشمت:w12::w12: ههههن دؤز دئيسن چوخ مهرباني:biggrin::biggrin:
  6. sahar-architect

    بایگانی بخش آموزش بیان معماری

    همينجوري براي اطلاع عمومي ميگم اينو اين خانه گنجه اي كه آقاجعفر لطف كردن و گذاشتن عكس رو اينجا بخشي از دانشكده معماري شعر تبريزه(والبته دانشكده خود من:D) راستي اقا جعفر اگه ماكت خانه قدكي رو هم داشته باشين ممنون ميشم بذارين:gol:
  7. sahar-architect

    سلام رهاييم من عموما و اصولا خوشم اوشاخي گرئه آپاراخ دحتوره يازئخ صبا گاليپ بونون ائليندهااااااااا

    سلام رهاييم من عموما و اصولا خوشم اوشاخي گرئه آپاراخ دحتوره يازئخ صبا گاليپ بونون ائليندهااااااااا
  8. sahar-architect

    سعييييييييييييد كجا رفتي بالا ؟!!!!!بيا و بازديد كنندگان پروفت رو از نگراني برهان داااااااا[IMG]...

    سعييييييييييييد كجا رفتي بالا ؟!!!!!بيا و بازديد كنندگان پروفت رو از نگراني برهان داااااااا[IMG] الان مياي ميگي نتم قطع شد:w12::w12::biggrin::biggrin:
  9. sahar-architect

    بایگانی بخش آموزش بیان معماری

    بله حق با شماست كيفيت كار به خصوص در ماكتسازي خيلي به ابزار بستگي داره اما من هم گاهي وقتي ابعاد خيلي كوچيك باشن از روش ستاره جان استفاده ميكنم اما درابعاد بزرگ هميشه از روشي كه گذاشتين و نشون دادين استفاده ميكنم ممنون بابت تبادل اطلاعاتتون:gol::gol:
  10. sahar-architect

    بایگانی (کارگاه ماکت سازی)

    سلام بله من معمولا خووووووووبم تووووووووووووووپم:gol:ممنونم
  11. sahar-architect

    شعر نو

    من میروم یاد دارم هر زمان با دوریت یارای پیکارم نبود چشمها می بستم در خیالم با دو بال خویشتن سوی تو پر میزدم اوج پرواز خیالم بی افق بود مرزهای بسته ی هفت آسمان را می گشود کاش میدانستی چشم من از باز بودن خسته بود کاش می دانستی من به چشم بسته از آن آسمانها می گذشتم تا بدانجا می رسیدم کز خودم...
  12. sahar-architect

    بایگانی (کارگاه ماکت سازی)

    رسوندي :gol::gol::gol:
  13. sahar-architect

    بایگانی بخش آموزش بیان معماری

    اي بابا بحث كاتر گرفتن چه داغ شده !!!!!دوستي ها هر كسي كاتر رو نوعي در دست ميگيره كه راحته من گاهي اوقات از روشي كه آقاي مهرخاني فرمودن استفاده ميكنم گاهي از روشي كه ستاره جان گفتن هر دو روشمزيتهايي هم دارن كه من از پشت همين تريبون(پست) از هردو دوست عزيز بابت آموزششون كمال قدرداني رو اعلام...
  14. sahar-architect

    الله گؤرمتمئسين ادام سنه پيام ورئه:w12:به نيه چوسوسئن دا سؤز دئدوخ دااااااا[IMG]

    الله گؤرمتمئسين ادام سنه پيام ورئه:w12:به نيه چوسوسئن دا سؤز دئدوخ دااااااا[IMG]
  15. sahar-architect

    خوبي سعيد؟عسكي كه گذاشتي باز نوشود:w12::w12:

    خوبي سعيد؟عسكي كه گذاشتي باز نوشود:w12::w12:
  16. sahar-architect

    خوبي سعيد؟عسكي كه گذاشتي باز نوشود:w12::w12:

    خوبي سعيد؟عسكي كه گذاشتي باز نوشود:w12::w12:
  17. sahar-architect

    :w36:شب بخير

    :w36:شب بخير
  18. sahar-architect

    قربانت بچسبانم:w40:

    قربانت بچسبانم:w40:
  19. sahar-architect

    نه تو جيگل ميگل مني:w40:

    نه تو جيگل ميگل مني:w40:
  20. sahar-architect

    يئرالما نيستي كه گئزاردامت:w40:

    يئرالما نيستي كه گئزاردامت:w40:
بالا