دروووووووووووووووود...وای این شعر همین چند دقیقه پیش برای اولین بار با صدای شجریان شنیدم...معرکه بود
لعل تو داغی نهاد، بر دل بریان من
زلف تو در هم شکست، توبه و پیمان من
بی تو دل و جان من، سیر شد از جان و دل
جان و دل من تویی ای دل و ای جان من
چون گهر اشک من، راه نظر جست، بست
چون نگرد در درخت،...