نتایح جستجو

  1. س

    شمابهم لطف داری چه تناقضی؟

    شمابهم لطف داری چه تناقضی؟
  2. س

    آخه چندروزه تموم شده موفق باشی ولی مهارت عملی مهم تره.

    آخه چندروزه تموم شده موفق باشی ولی مهارت عملی مهم تره.
  3. س

    من درسم تموم شده اراک میخوندم یه جورایی سراسری شماچی؟

    من درسم تموم شده اراک میخوندم یه جورایی سراسری شماچی؟
  4. س

    اگه منظورت عکس پروفایله،آره خودم هستم بدشکلم نه؟

    اگه منظورت عکس پروفایله،آره خودم هستم بدشکلم نه؟
  5. س

    ممنون منم خوبم نه چرابخندن گفتم که ،بپرس میدانیم یا سیستم البته احتمال داره گرایشاتوی ارشدباشه

    ممنون منم خوبم نه چرابخندن گفتم که ،بپرس میدانیم یا سیستم البته احتمال داره گرایشاتوی ارشدباشه
  6. س

    سلام فرزاد خوبی کدوم؟

    سلام فرزاد خوبی کدوم؟
  7. س

    سلام خوبی خب بپرس از یونی چه مقطعی هستی ترم چند؟

    سلام خوبی خب بپرس از یونی چه مقطعی هستی ترم چند؟
  8. س

    سلام خوبم قربونت:gol:

    سلام خوبم قربونت:gol:
  9. س

    پیامههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...

    پیامههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههات پرشده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخراب شده...
  10. س

    سلام خوبی مگه قرارنبودبریییییییییییییییییییی

    سلام خوبی مگه قرارنبودبریییییییییییییییییییی
  11. س

    ربات کنترلی بدون سنسور

    http://www.4shared.com/file/dDXOdYCj/noname2.html لینک بالا فرستنده http://www.4shared.com/file/8ZrJ7zBh/noname1.html گیرنده http://www.4shared.com/file/w3WJKDRb/saeed.html پروتئوس لینک های مربوطه درباره ی ربات باکنترل می باشدونیازی به سنسورنیست 4شصتی قرارداده شده که حرکت جلو-عقب-راست وچپ...
  12. س

    آخی چه بامزه است...

    آخی چه بامزه است.......... ممنون:gol:
  13. س

    دوستان بفرمایید تو تولده یه فرشته ی زمینیه........تولده جین ایر جونه............

    سلام تولدددددددددددددددددت مبارک سالم وسلامت باشی همیشه :gol::gol::gol: :w42: :w42: :w42: :w14: :w14:
  14. س

    سلام خواهش میکنم مچکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.:gol:

    سلام خواهش میکنم مچکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.:gol:
  15. س

    سلام چطورین شما خوب هستین :gol: چه خبرا ازتون ممنونم:w16:

    سلام چطورین شما خوب هستین :gol: چه خبرا ازتون ممنونم:w16:
  16. س

    سلام قربونت بشم خوبی؟ نوش جونت

    سلام قربونت بشم خوبی؟ نوش جونت
  17. س

    [IMG]

    [IMG]
  18. س

    خدارحم کنه تازه جلداولشه..... [IMG]

    خدارحم کنه تازه جلداولشه..... [IMG]
  19. س

    [IMG]

    [IMG]
  20. س

    همه دعوتين...لطفا با لبخند و صد البته با كادو (:دى) وارد شويد...تولد فرزاد جونه...بدو بیا تو تبریک بگو ....

    سلام تولدتون مبارک :w31: :w32: :w32: :w42: :w42: :w42: تقدیم به شما :gol::gol::gol:
بالا