سلام کیوانی هستم کارشناس عمران الانم سرپرست کارگاهم داخل یک شرکت و میخوام برای ارشد رشته hseیا مدیریت پروژه ادامه تحصیل بدم چون فکر میکنم در عمران لیسانس و فوقلیسانس یا حتی دکترا در بازار کار فرقی نداره فقط برای کسی که بخواهد هییت علمی دانشگاه بشه فایده داره و در مقاطع ارشد باید در رشتهای نو و...