نتایح جستجو

  1. kachal63

    نچ، خوب نبود خبر نمیده نمیده وقتی هم میده خبر فرمت گوشی میده!!! چجوری فرمت شد؟

    نچ، خوب نبود خبر نمیده نمیده وقتی هم میده خبر فرمت گوشی میده!!! چجوری فرمت شد؟
  2. kachal63

    میذارم دیگه! باید بگردم اونجاهاییش که بیشتر خوشم اومد ور پیدا کنم و سه خط بنویسم و ....... کلی...

    میذارم دیگه! باید بگردم اونجاهاییش که بیشتر خوشم اومد ور پیدا کنم و سه خط بنویسم و ....... کلی کار داره، حوصله میخواد! میذارم واسه فردا یا پسفردا سلام خوبم ممنون، تو خوبی؟ چه خبر؟ یه خبر جدید بده ها
  3. kachal63

    هوم؟ یعنی نمیشه نظر نداشته باشم؟ خو هر وقت حوصله داشتم میگم نظرمو! نه، دو سه روز دیگه میشه احتمالا

    هوم؟ یعنی نمیشه نظر نداشته باشم؟ خو هر وقت حوصله داشتم میگم نظرمو! نه، دو سه روز دیگه میشه احتمالا
  4. kachal63

    نه، هیشکی هیجا نیست! منم میخوااااااااااااااااام [IMG] خوش بگذره

    نه، هیشکی هیجا نیست! منم میخوااااااااااااااااام [IMG] خوش بگذره
  5. kachal63

    هیچی! تک و تهنا نشستم تو خونه، حوصلم سر رفته [IMG]

    هیچی! تک و تهنا نشستم تو خونه، حوصلم سر رفته [IMG]
  6. kachal63

    ها!! سلام خوفی؟ چه خبر؟

    ها!! سلام خوفی؟ چه خبر؟
  7. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  8. kachal63

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  9. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  10. kachal63

    سلامتی! خبری نیست رزا کجاست؟ چرا نیستش؟ من برم بخوابم دیگه مریم جون شبت خوش

    سلامتی! خبری نیست رزا کجاست؟ چرا نیستش؟ من برم بخوابم دیگه مریم جون شبت خوش
  11. kachal63

    سلااااااام خوبم مریم جون، تو خوبی؟

    سلااااااام خوبم مریم جون، تو خوبی؟
  12. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  13. kachal63

    خو هروقت یه بچه دیدم امتحان میکنم :دی

    خو هروقت یه بچه دیدم امتحان میکنم :دی
  14. kachal63

    خوبم ممنون چه خبرا؟ خوش میگذره؟

    خوبم ممنون چه خبرا؟ خوش میگذره؟
  15. kachal63

    نمیشه خو! میدون میرن میگن! همه هم باور میکنن دیگه، میدونن من خشنم :دی

    نمیشه خو! میدون میرن میگن! همه هم باور میکنن دیگه، میدونن من خشنم :دی
  16. kachal63

    من امتحان نکردم تا حالا! میترسم امتحان کنم ماماناشون منو بکشن :دی مطمئنی جواب میده؟

    من امتحان نکردم تا حالا! میترسم امتحان کنم ماماناشون منو بکشن :دی مطمئنی جواب میده؟
  17. kachal63

    سلام خوبی؟

    سلام خوبی؟
  18. kachal63

    اوهوم راست میگی خیلی حرص میدن بچه ها این دوره :دی

    اوهوم راست میگی خیلی حرص میدن بچه ها این دوره :دی
  19. kachal63

    ها 4 تا خوبه :دی سخت نیست دیگه، فقط خرج تحصیلشون با تو میشه اونم بگو درس بخونن برن دولتی :دی

    ها 4 تا خوبه :دی سخت نیست دیگه، فقط خرج تحصیلشون با تو میشه اونم بگو درس بخونن برن دولتی :دی
  20. kachal63

    نه که نیست

    نه که نیست
بالا