نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    خوشمان می اید عرضی بود؟؟؟؟؟

    خوشمان می اید عرضی بود؟؟؟؟؟
  2. sahar-architect

    در ضمن نبینم دست رو ابجی من بلن کنی که تبدیل به ریز اتمت میکنم حالا بزن نصفم کن ببینم

    در ضمن نبینم دست رو ابجی من بلن کنی که تبدیل به ریز اتمت میکنم حالا بزن نصفم کن ببینم
  3. sahar-architect

    میگه داری لوس میکنی خودتو میگم این لوس کردن وقتی به درد میخوره که وزیر جنگ هم اینجا باشه و ببینه...

    میگه داری لوس میکنی خودتو میگم این لوس کردن وقتی به درد میخوره که وزیر جنگ هم اینجا باشه و ببینه این کاراشو وگرنه به درد ما که نمیخوره
  4. sahar-architect

    فدات شم نمیتونم بیام اشکالی نداره شماباشین یه شب دیگه هم دوباره بچه ها رو جمع میکنیم بازم عزیزکم...

    فدات شم نمیتونم بیام اشکالی نداره شماباشین یه شب دیگه هم دوباره بچه ها رو جمع میکنیم بازم عزیزکم (پست صفحه1572مو بخونیاااااااا)
  5. sahar-architect

    دیگه خدافیظ

    دیگه خدافیظ
  6. sahar-architect

    اره فقط جونمو گرفت هرچی انرژی داشتم گذاشتم پای اون اونم که هیچی!!!!! به کی؟؟؟؟؟؟

    اره فقط جونمو گرفت هرچی انرژی داشتم گذاشتم پای اون اونم که هیچی!!!!! به کی؟؟؟؟؟؟
  7. sahar-architect

    اخه وزیر جنگ اینو نمیبینه که داره تلاش میکنه درواقع اماده سازیه رهایییییی

    اخه وزیر جنگ اینو نمیبینه که داره تلاش میکنه درواقع اماده سازیه رهایییییی
  8. sahar-architect

    قربونت

    قربونت
  9. sahar-architect

    ایول وزیر جنگ!!!!!!!!!!!کاش مام از این جذبه ها داشتیم

    ایول وزیر جنگ!!!!!!!!!!!کاش مام از این جذبه ها داشتیم
  10. sahar-architect

    میرم داااااااا[IMG]

    میرم داااااااا[IMG]
  11. sahar-architect

    بروس به من دس بیزنه ننشو به عزاش مینشونم[IMG]

    بروس به من دس بیزنه ننشو به عزاش مینشونم[IMG]
  12. sahar-architect

    عزیزم نامه نمیخواد که!!!!!!!!! قربانت

    عزیزم نامه نمیخواد که!!!!!!!!! قربانت
  13. sahar-architect

    اشکالی نداره حالا ناراحت نباش بای[IMG]

    اشکالی نداره حالا ناراحت نباش بای[IMG]
  14. sahar-architect

    [IMG]فکرنکنم بتونم بیام تا پس فردا ممنونم عسلم

    [IMG]فکرنکنم بتونم بیام تا پس فردا ممنونم عسلم
  15. sahar-architect

    من دارم میرم خدافیظ

    من دارم میرم خدافیظ
  16. sahar-architect

    سلام امیدوارم شروع و پایان ترم خوبی داشتی باشی

    سلام امیدوارم شروع و پایان ترم خوبی داشتی باشی
  17. sahar-architect

    من رفتم فعلا

    من رفتم فعلا
  18. sahar-architect

    دیگه الان تو جونته دیگه دور از جون نداره که!!!!!!حالا دور از جون:biggrin: من...

    دیگه الان تو جونته دیگه دور از جون نداره که!!!!!!حالا دور از جون:biggrin: من مییییدونستم:biggrin: نه انصافا اینو بعدا نذاشتم
  19. sahar-architect

    خوشمان میاید

    خوشمان میاید
  20. sahar-architect

    چرا میبینم[IMG]

    چرا میبینم[IMG]
بالا