خاطره ای از استاد ♥مرتضی احمدی♥ درباره ی 6 تایی شدن استقلال:
درسته که قدیمیه ولی هر وقت میخونمش اصن حال میکنم اساسی!
" اون روز یادش بخیر، نشسته بودم تو جایگاه پرسپولیسی ها، داشتم نذر و نیاز می کردم که بازی را ببریم. گفتم یا حضرت اباالفضل هر گلی که پرسپولیس به تاج بزنه یکی از اسکناسها رو به...