سلام من فارسی نوشتنم کنده و خیلی توش مشکل دارم وگرنه فارسی مینوشتم من الهامم مهندسی شیمی میخونم و جز دانشجو های خوب کلاسم و یه کم بلند پرواز زود می خوام ترقی کنم اینارو گفتم که بدونید چرا می خوام عضو فعال بشم من به توانمندی شما ایمان دارم اینو الکی نمیگم با توجه به مطالبی که از شما تو سایت هست...