You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خوشحالم دادا.امیدوارم همیشه روزگار به کامت باشه رفیق:)
-
شما بزرگواری دادا.امیدوارم که روزگار بر وفقه مراد بوده انشاالله:)
-
شبت شیک و مهتابی دوست من:gol:
-
به درد تو که اصن نمیخورم:D
-
من اونقدام که فک میکنی پیر نیستم دوختر:razz:
-
من که بابات نیستم دالی:confused:
معلومه هر چی که من بگم همون درسته بهله:D
-
اونو که خودم میدونم کدوم دوختر دل نازک نیست:redface:
والا من همیشه بهت پیام میدم.مگه اینکه چند روز غیبت کنم تا شما به یاد ما فقیر فقرا بیفتین:(
-
دالی اعصاب نداریا خخخخخخخ.:D
من که همیشه به یادتم کدوم پیامت بی جواب مونه دختر:cool:
-
-
برو بسلامت دوست من
شبت دنج و مهتابی گلم:)
-
عهه یاد گرفتی باریکلا:biggrin:
-
آرهههههههه خیلی بامزه س:razz::D
-
-
-
-
-
زدی دیوار خونه مردمو شکوندی دوختر:D
-
-
خودم میدونستم نیاز به یاداوری نبود:biggrin:
-