نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    این چند روز هرکی منو میبینه حرف غازمو میزنه:biggrin: از من بیشتر باورتون شده:biggrin: پیداش میشه آقا حامد... من شیرازم.
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره بستگی داره از 8 تا 12 متغیره :redface:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گاهی وقتا میبینم یه پستی گذاشتن بیشتر صبحا که من نیستم دیگه کم کم باید پیداشون بشه بچه ها
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عصری خوب شلوغ بود سانس شب خیلی دیر شروع میشه:smile:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام بهنام خان ممنونم حالتون خوبه؟
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااااااااام من هستم کی دیگه هست؟
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دوستان من برم تا درودی دیگر بدرود
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بابا اول فضلعلی بود بعدش براتی شد فعلا به این سمت نرسیده
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قیافش به قصابا میخورد:biggrin: ما هم خیلی خندیدیم باهاش ولی خداییش مدیر گروه بودن زیادیشه
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره خب منم به همین خاطر گفتم:D
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مدیر گروه؟کدوم دانشگاه؟ آره کلاساش خیلی فان بود خوش میگذشت ولی از جرم هیچی نمیدونست درس به این مهمی رو داده بودن به مرادی ولی عملیات رو خوب گفت
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    راستی مرادی جرم هم درس داد آخ کشتمون هیچی بلد نبود:confused:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه سراسری بودم ولی یه سری استاداتونو میشناسم مرادی تپله رو میگماااا ریاضی مهندسی درس میده؟؟؟؟؟؟؟؟ البته عجیب نیست به ما هم عملیات 1 درس داد:biggrin:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    پارتنر دیگه...هیچی ولش کن:D حرف اولو عروس میزنه اون بگه برقص دیگه تمومه:D
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا شهرام هنوز مرادی اونجا درس میده؟خبری دارین؟
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بحث درسه
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااام آلمااااااااا خوبی؟ من خوبم:gol:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    حالا کلاس نزار بیا یه قری بده:biggrin: پارتنر هم که گذاشتم برات اوه اوه چه قشنگم میرقصید باهم:biggrin:
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    با تشکر از aznavarta که آخرش معلوم نشد هستن یا نیستن....
بالا