نتایح جستجو

  1. Q

    سوال در مورد گزارشگیری در ASP.Net با نرم افزار Crystal Report

    سلام دوستان من در وب سایتم نیاز به گزارشگیری دارم که از نرم افزار crystal Report استنفاده کرده ام تمامی مراحل را از روی فیلم آموزشی کاملا انجام داده ام و مشکلی ندارد ولی در زمان اجرا و درخواست گزارشگیری با پیغام زیر مواجه می شوم . در سایت های انگلیسی خیلی جستجو کرده ام هرکدام از روش هایی که...
بالا