نتایح جستجو

  1. Q

    سوال در مورد گزارشگیری در ASP.Net با نرم افزار Crystal Report

    با سلام به دوستان عزیز هرطور بود مشکل بالا را حل کردم ولی باز به مشکل جدید برخوردم توروخدا اگر کسی یاد داره کمک کنه تا 2 هفته دیگه باید دفاع کنم مشکلم اینه که گزارش رو کامل طراحی کردم در vs 2010 هم از crystalreportviewer استفاده کردم و تمامی اطلاعات بانک را در نرم لفزار نمایش می دهد ولی در...
  2. Q

    سوال در مورد گزارشگیری در ASP.Net با نرم افزار Crystal Report

    سلام دوستان من در وب سایتم نیاز به گزارشگیری دارم که از نرم افزار crystal Report استنفاده کرده ام تمامی مراحل را از روی فیلم آموزشی کاملا انجام داده ام و مشکلی ندارد ولی در زمان اجرا و درخواست گزارشگیری با پیغام زیر مواجه می شوم . در سایت های انگلیسی خیلی جستجو کرده ام هرکدام از روش هایی که...
بالا