نتایح جستجو

  1. سرمد حیدری

    راستی حامد فرایندهای پالایشگاه تهران که گفتی دارم ولی انگلیسیه رو میتونی برام بفرستی؟pfd هم داره...

    راستی حامد فرایندهای پالایشگاه تهران که گفتی دارم ولی انگلیسیه رو میتونی برام بفرستی؟pfd هم داره توش؟
  2. سرمد حیدری

    جریان عکس 25 خرداد چیه که گفتی عکسشو گذاشتی؟ میشه لینکشو به ما هم نشون بدی؟

    جریان عکس 25 خرداد چیه که گفتی عکسشو گذاشتی؟ میشه لینکشو به ما هم نشون بدی؟
  3. سرمد حیدری

    نخیر برادر زادمه.

    نخیر برادر زادمه.
  4. سرمد حیدری

    مرسی. تو چطوری؟

    مرسی. تو چطوری؟
  5. سرمد حیدری

    خلاصه اگه پیداش نکردی بگو یکاریش میکنم برات.

    خلاصه اگه پیداش نکردی بگو یکاریش میکنم برات.
  6. سرمد حیدری

    میخوای من برات بفرستم. کتابش اینجا هست.

    میخوای من برات بفرستم. کتابش اینجا هست.
  7. سرمد حیدری

    سلام جناب سحرخیز

    سلام جناب سحرخیز
  8. سرمد حیدری

    من که همیشه هستم. معمولا هر شب نتم. این روزا خیلی گرفتارم.

    من که همیشه هستم. معمولا هر شب نتم. این روزا خیلی گرفتارم.
  9. سرمد حیدری

    نه والا. ازش بیخبرم.

    نه والا. ازش بیخبرم.
  10. سرمد حیدری

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام بچه ها. خوبین؟ چه خبره جدیدا همه تنبل شدن؟ شماهارو تو تاپیکا کمتر میبینم. چه خبره؟
  11. سرمد حیدری

    هم توهین و هم سیاسی. چطور مگه؟

    هم توهین و هم سیاسی. چطور مگه؟
  12. سرمد حیدری

    بخاطر توهینه .

    بخاطر توهینه .
  13. سرمد حیدری

    ما که همیشه به یاد شما هستیم. انشاالله همیشه سلامت باشی

    ما که همیشه به یاد شما هستیم. انشاالله همیشه سلامت باشی
  14. سرمد حیدری

    سلام به روی ماهت. سلامتی خوبی؟ تو؟ شما چه خبر؟

    سلام به روی ماهت. سلامتی خوبی؟ تو؟ شما چه خبر؟
  15. سرمد حیدری

    سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با پیشتاز برات میفرستم.

    سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با پیشتاز برات میفرستم.
  16. سرمد حیدری

    سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با ÷یشتاز برات میفرستم.

    سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با ÷یشتاز برات میفرستم.
  17. سرمد حیدری

    برای اینکه بتونید پیام بدید باید حد اقل 10 تا پست بذارید بعدا میتونید پیام بفرستید.

    برای اینکه بتونید پیام بدید باید حد اقل 10 تا پست بذارید بعدا میتونید پیام بفرستید.
  18. سرمد حیدری

    این که فراوونه. مال ما هم همین بود. میخوای برات بگیرم بفرستم.

    این که فراوونه. مال ما هم همین بود. میخوای برات بگیرم بفرستم.
  19. سرمد حیدری

    سلام. خوبی؟ والا زمان ما که جزوه نمینوشتیم. استاد مثل کتاب درس میداد و ما هم کتاب دستمون بود و...

    سلام. خوبی؟ والا زمان ما که جزوه نمینوشتیم. استاد مثل کتاب درس میداد و ما هم کتاب دستمون بود و تیک میزدیم. تو تالار جزوات مهندسی شیمی فک کنم باشه.
بالا