منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
راستی حامد فرایندهای پالایشگاه تهران که گفتی دارم ولی انگلیسیه رو میتونی برام بفرستی؟pfd هم داره...
راستی حامد فرایندهای پالایشگاه تهران که گفتی دارم ولی انگلیسیه رو میتونی برام بفرستی؟pfd هم داره توش؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
جریان عکس 25 خرداد چیه که گفتی عکسشو گذاشتی؟ میشه لینکشو به ما هم نشون بدی؟
جریان عکس 25 خرداد چیه که گفتی عکسشو گذاشتی؟ میشه لینکشو به ما هم نشون بدی؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
نخیر برادر زادمه.
نخیر برادر زادمه.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
مرسی. تو چطوری؟
مرسی. تو چطوری؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
خلاصه اگه پیداش نکردی بگو یکاریش میکنم برات.
خلاصه اگه پیداش نکردی بگو یکاریش میکنم برات.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
میخوای من برات بفرستم. کتابش اینجا هست.
میخوای من برات بفرستم. کتابش اینجا هست.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
سلام جناب سحرخیز
سلام جناب سحرخیز
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
من که همیشه هستم. معمولا هر شب نتم. این روزا خیلی گرفتارم.
من که همیشه هستم. معمولا هر شب نتم. این روزا خیلی گرفتارم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
نه والا. ازش بیخبرم.
نه والا. ازش بیخبرم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 26, 2010
همایشها، کنگرهها و کنفرانسهای مهندسی شیمی
چیکار کنم خوب؟
سرمد حیدری
ارسال #163
Apr 26, 2010
تالار:
مهندسی شیمی
گفتگوها و گفتمانهای مهندسان شیمی
سلام بچه ها. خوبین؟ چه خبره جدیدا همه تنبل شدن؟ شماهارو تو تاپیکا کمتر میبینم. چه خبره؟
سرمد حیدری
ارسال #7,281
Apr 26, 2010
تالار:
مهندسی شیمی
هم توهین و هم سیاسی. چطور مگه؟
هم توهین و هم سیاسی. چطور مگه؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
بخاطر توهینه .
بخاطر توهینه .
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
ما که همیشه به یاد شما هستیم. انشاالله همیشه سلامت باشی
ما که همیشه به یاد شما هستیم. انشاالله همیشه سلامت باشی
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
سلام به روی ماهت. سلامتی خوبی؟ تو؟ شما چه خبر؟
سلام به روی ماهت. سلامتی خوبی؟ تو؟ شما چه خبر؟
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با پیشتاز برات میفرستم.
سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با پیشتاز برات میفرستم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با ÷یشتاز برات میفرستم.
سید شرمنده بخدا. خیلی گرفتار بودم. انشاالله فردا با ÷یشتاز برات میفرستم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
برای اینکه بتونید پیام بدید باید حد اقل 10 تا پست بذارید بعدا میتونید پیام بفرستید.
برای اینکه بتونید پیام بدید باید حد اقل 10 تا پست بذارید بعدا میتونید پیام بفرستید.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
این که فراوونه. مال ما هم همین بود. میخوای برات بگیرم بفرستم.
این که فراوونه. مال ما هم همین بود. میخوای برات بگیرم بفرستم.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
سلام. خوبی؟ والا زمان ما که جزوه نمینوشتیم. استاد مثل کتاب درس میداد و ما هم کتاب دستمون بود و...
سلام. خوبی؟ والا زمان ما که جزوه نمینوشتیم. استاد مثل کتاب درس میداد و ما هم کتاب دستمون بود و تیک میزدیم. تو تالار جزوات مهندسی شیمی فک کنم باشه.
سرمد حیدری
ارسال پروفایل
Apr 25, 2010
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
7 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا