عشق را وارد کلام کنیم تا به هر عابری سلام کنیم و به هر چهره ای تبسم داشت ما به آن چهره احترام کنیم زندگی در سلام و پاسخ اوست عمر را صرف این پیام کنیم عابری شاید عاشقی باشد پس به هر عابری سلام کنیم...:D
حتی اگر فیلسوف ترین فرد زندگیتون هستید کودک درونتان دلش میگیرد
گاهی نیاز به شیطنت و بازی گوشی دارد
سعی کنید گاهی کودکی کنید
بدون ترس از قضاوت دیگران قرمز بپوشید
و همیشه با عشق لبخند بزنید
انچه باید باشد می ماند
و انچه نیاز به بودن ندارد میرود