You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
واقعا! خو واسه من امید هست هنو!
شبت خوش
-
-
-
نامرد! خودتم که موتادی اصلا
-
خو پول ندارم برم ترک، به روم نیار
-
خو الان میخوابیدم دیگه سحر بیدار نمیشدم
-
خوابم میومد، رفتم بخوابم،نشد بخوابم. برگشتم
-
رفتی کمند؟ اومدم خدافظی کنم!
شبت خوش
خدافظ
-
-
آره جدی!
چشم، نان خامه ای میارم
-
باوشه! فردا شیرینی هم میارم ! چی دوست داری؟
-
شیرینی؟ فردا میدم! فعلا اینو داشته باش
[IMG]
-
-
خو الان قول داد منو زیاد حرص نده!
-
کسل تراش؟!!! نه ممنون
همینو شاید بتونم بخونم!
-
-
هان! خیلیم بد نبودا ! شاید بعدا بخونمش :دی
-
اوهوم گفته بودی! واسه چی؟
-
نه خیلی نیست، کمه ها؟ نه! ناتور دشت هشت تا فصلشو خوندم دیگه نخوندم کافه پیانو
-
من هیچی!
خونه دوستم رفتم! کتابم ده تا صفحشو خوندم :دی
همین