سلام آبجی گلم ، خوبی نازنین؟ منم الحمدلله بد نیستم. خدا خیلی بزرگه و من کوچیکم برای همین قدر نعمت هاش رو نمی دونم ، بزرگترین عصه زندگی اینه ! برام دعا کن.ممنونم از اینکه به یادم هستی آبجی. خداحفظت کنه.
نه ان شا الله که بهتون واحدهایی که می خواید می رسه!
حالا می رسید به ترم آخر بعد متوجه می شید اونا چقدر به گرفتن و پاس کردن این واحدها نیاز دارن! ما هم وقتی ترم های اول بودیم همیشه شاکی بودیم که واحدها برای ما پر میشه ولی بعدا نظرمو عوض شد