نتایح جستجو

  1. محمدیان

    سلام آبجی گلم ، خوبی نازنین؟ منم الحمدلله بد نیستم. خدا خیلی بزرگه و من کوچیکم برای همین قدر...

    سلام آبجی گلم ، خوبی نازنین؟ منم الحمدلله بد نیستم. خدا خیلی بزرگه و من کوچیکم برای همین قدر نعمت هاش رو نمی دونم ، بزرگترین عصه زندگی اینه ! برام دعا کن.ممنونم از اینکه به یادم هستی آبجی. خداحفظت کنه.
  2. محمدیان

    کمک...... دندون عقلم داره اذیتم میکنه

    بیاید جلو من معاینه کنم :D شوخی کردم! من چهارتاش رو کندم انداختم دور تجربه ی درد بعد از جزاحی دارم نه از این دردا که شما می گید! :(
  3. محمدیان

    ممنون بابت عکسهای قشنگتون ، تبریک می گم تیمتون برنده شد.

    ممنون بابت عکسهای قشنگتون ، تبریک می گم تیمتون برنده شد.
  4. محمدیان

    سمانه عزیزم خودت گلی ، گلها خیلی قشنگ بودن. تبریک می گم کاربر فعال شدنت رو ...

    سمانه عزیزم خودت گلی ، گلها خیلی قشنگ بودن. تبریک می گم کاربر فعال شدنت رو ...
  5. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  6. محمدیان

    قابل نداشت . برید ان شا الله برنده می شید.

    قابل نداشت . برید ان شا الله برنده می شید.
  7. محمدیان

    این گل مال شماست برای هیچ کس نفرستادمش! [IMG]

    این گل مال شماست برای هیچ کس نفرستادمش! [IMG]
  8. محمدیان

    این یه دونه عکس specially for you هست ، برای هیچ کس نفرستادمش!

    این یه دونه عکس specially for you هست ، برای هیچ کس نفرستادمش!
  9. محمدیان

    نه ان شا الله که بهتون واحدهایی که می خواید می رسه! حالا می رسید به ترم آخر بعد متوجه می شید...

    نه ان شا الله که بهتون واحدهایی که می خواید می رسه! حالا می رسید به ترم آخر بعد متوجه می شید اونا چقدر به گرفتن و پاس کردن این واحدها نیاز دارن! ما هم وقتی ترم های اول بودیم همیشه شاکی بودیم که واحدها برای ما پر میشه ولی بعدا نظرمو عوض شد
  10. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  11. محمدیان

    سلام خدا رو شکر که امتحاناتون رو خوب دادید امتحانهای منم بد نبودن . هنوز نمرات اعلام نشده ...

    سلام خدا رو شکر که امتحاناتون رو خوب دادید امتحانهای منم بد نبودن . هنوز نمرات اعلام نشده . واحد گیری انجام ندادید هنوز؟
  12. محمدیان

    سلام ، قابل شما رو نداشت. منم خدمتتون تسلیت می گم . ممنون بابت تصویر زیباتون

    سلام ، قابل شما رو نداشت. منم خدمتتون تسلیت می گم . ممنون بابت تصویر زیباتون
  13. محمدیان

    اشکالی نداره ، فقط می خواستم بگم به یادتون هستم و یه ذره از زحمت هاتون رو جبران کنم!

    اشکالی نداره ، فقط می خواستم بگم به یادتون هستم و یه ذره از زحمت هاتون رو جبران کنم!
  14. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  15. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  16. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  17. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  18. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  19. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
  20. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
بالا