این جریانا واسه منم بوده عزیزم
همیشه با حرص و جوش انتخاب واحد کردم و به حذف و اضاف میکشید
اون وقت یکی از دوستام آخرین نفر میومد راحت همه درسا رو بر میداشت...
یا مثلا یکی با کارشناس گروه خوب بود بی دغدغه میرفت زودتروبراش کد درسا رو میزد...
همیشه این چیزا هست گلم
حرص نخور