خسته از این کابوس
بادبادکی را باد می کنم
رویش می نویسم
دوستت دارم !
به دست باد می سپارمش
به آسمان می رود
بالا بالا بالاتر ...
کاش به او برسد
کاش رویش را بخواند
خدا را می گویم ...
او را میشناسی ؟!...
سلام عزیزم
منم اینطوری هستم.انشاا...زودتر بتونی ببینیشون:heart:
نه مریم جونم نوشته های خودم نیستن متنایی رو که دوست دارم برای دوستام میذارم عکسا رو هم طوری انتخاب می کنم که به متن بیاد:love:
مرسی مرسی مرسی:gol: