You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
وااالاااااا :دی
20 تا.... خو واحد کم آوردم یه درسمو با ترم 7ایا برداشتم
-
آبجی کاری نکن خودتم گاز بگیرمااااااااا :razz:
-
-
خدا نکنه آبجیم بمیره .....
چه خبر آبجی؟؟ خوشی؟ سلامتی؟ چه می کنی؟
-
نههههه.... من کجام خشنه؟!!! :razz:
دخی به این مهربونی و خانومی تاحالا دیده بودی اصن؟!!!!! :دی
-
آره با یه بدبختی..... اصن یه وضیااااا.... با اعتماد به نفس کامل با ترم بالاییا درس برداشتم :D
-
ایــــــــششششششششش :razz:
-
خو زود داری میای دیگه :دی
باشه.... تشریف بیارین
-
راستی تیری هم نیستم.... آبانیم [IMG]
-
-
چیزی نشده پسره :D
باشه به قول حمیت حله حله.....
آره دیگه خودمم :دی
-
نه دیگه نشد..... آدم نباید خسیس باشه :razz:
-
بلــــه...... لطف می کنین....[IMG]
-
-
آخ جون تو خواب تپل تره :D
-
آره دیگه.... ولی کاش نداشتم........
نه.... مهری نیستم
من بهش تبریک گفتم ولی تو لیست دوستام نیس!
باشه تاپیک میزنم بعد ناهار
-
تناسب که نداره هیـــــچ.... خیلی هم زشته :confused:
-
خو پس دیگه وقت چیه؟؟؟؟؟ نی نی خورووووووووووون [IMG]
-
آهان.... اونو که من نگرفته بودم!!! من فقط شرکت کردم :redface:
حدس بزن.....
تولد کیه؟!! اگه بشناسمش آره
-
فقط خدا میدونه؟؟؟؟؟ همه عالمو آدم میدونن!!!! [IMG]