نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    وااالاااااا :دی 20 تا.... خو واحد کم آوردم یه درسمو با ترم 7ایا برداشتم

    وااالاااااا :دی 20 تا.... خو واحد کم آوردم یه درسمو با ترم 7ایا برداشتم
  2. pari khano0m

    آبجی کاری نکن خودتم گاز بگیرمااااااااا :razz:

    آبجی کاری نکن خودتم گاز بگیرمااااااااا :razz:
  3. pari khano0m

    [IMG]

    [IMG]
  4. pari khano0m

    خدا نکنه آبجیم بمیره ..... چه خبر آبجی؟؟ خوشی؟ سلامتی؟ چه می کنی؟

    خدا نکنه آبجیم بمیره ..... چه خبر آبجی؟؟ خوشی؟ سلامتی؟ چه می کنی؟
  5. pari khano0m

    نههههه.... من کجام خشنه؟!!! :razz: دخی به این مهربونی و خانومی تاحالا دیده بودی اصن؟!!!!! :دی

    نههههه.... من کجام خشنه؟!!! :razz: دخی به این مهربونی و خانومی تاحالا دیده بودی اصن؟!!!!! :دی
  6. pari khano0m

    آره با یه بدبختی..... اصن یه وضیااااا.... با اعتماد به نفس کامل با ترم بالاییا درس برداشتم :D

    آره با یه بدبختی..... اصن یه وضیااااا.... با اعتماد به نفس کامل با ترم بالاییا درس برداشتم :D
  7. pari khano0m

    ایــــــــششششششششش :razz:

    ایــــــــششششششششش :razz:
  8. pari khano0m

    خو زود داری میای دیگه :دی باشه.... تشریف بیارین

    خو زود داری میای دیگه :دی باشه.... تشریف بیارین
  9. pari khano0m

    راستی تیری هم نیستم.... آبانیم [IMG]

    راستی تیری هم نیستم.... آبانیم [IMG]
  10. pari khano0m

    اینو دوس می دارم :D

    اینو دوس می دارم :D
  11. pari khano0m

    چیزی نشده پسره :D باشه به قول حمیت حله حله..... آره دیگه خودمم :دی

    چیزی نشده پسره :D باشه به قول حمیت حله حله..... آره دیگه خودمم :دی
  12. pari khano0m

    نه دیگه نشد..... آدم نباید خسیس باشه :razz:

    نه دیگه نشد..... آدم نباید خسیس باشه :razz:
  13. pari khano0m

    بلــــه...... لطف می کنین....[IMG]

    بلــــه...... لطف می کنین....[IMG]
  14. pari khano0m

    [IMG]

    [IMG]
  15. pari khano0m

    آخ جون تو خواب تپل تره :D

    آخ جون تو خواب تپل تره :D
  16. pari khano0m

    آره دیگه.... ولی کاش نداشتم........ نه.... مهری نیستم من بهش تبریک گفتم ولی تو لیست دوستام نیس...

    آره دیگه.... ولی کاش نداشتم........ نه.... مهری نیستم من بهش تبریک گفتم ولی تو لیست دوستام نیس! باشه تاپیک میزنم بعد ناهار
  17. pari khano0m

    تناسب که نداره هیـــــچ.... خیلی هم زشته :confused:

    تناسب که نداره هیـــــچ.... خیلی هم زشته :confused:
  18. pari khano0m

    خو پس دیگه وقت چیه؟؟؟؟؟ نی نی خورووووووووووون [IMG]

    خو پس دیگه وقت چیه؟؟؟؟؟ نی نی خورووووووووووون [IMG]
  19. pari khano0m

    آهان.... اونو که من نگرفته بودم!!! من فقط شرکت کردم :redface: حدس بزن..... تولد کیه؟!! اگه...

    آهان.... اونو که من نگرفته بودم!!! من فقط شرکت کردم :redface: حدس بزن..... تولد کیه؟!! اگه بشناسمش آره
  20. pari khano0m

    فقط خدا میدونه؟؟؟؟؟ همه عالمو آدم میدونن!!!! [IMG]

    فقط خدا میدونه؟؟؟؟؟ همه عالمو آدم میدونن!!!! [IMG]
بالا