نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    پس نیمه دومی. خوشبحالت بیکاری که واسه ارشد بخون
  2. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام. خـــــــــــوب تو هنوز ثبت نام نکردی؟
  3. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    کسی نیس بــــــــــــــــــــــاز؟ ای باباااا
  4. سایه خانم

    ⓿❾ نتایج آزمون کارشناسی ارشد معماری 90

    من هم میخوام کنکور بدم یبار دیگه . زیاد بیا اینجا .لطفا
  5. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ببخشید .کامم هنگید. مرسی یسنا جان خوبم. فرزانه تصمیممو گرفتم . میخوام سال بعد شرکت کنم.;)
  6. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    خوبه. بقیه که منتظر بودن دانشگاه قبول شنو از این تاپیک برن:(
  7. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    هروقت اومدم یا هیچکی نبود یا همه رفتن . شانسه داریم؟
  8. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    مرسی من فقط به قصد رجایی یک سالمو میمونم اگرنه میرفتم اراک
  9. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    تمام سعیمو میکنم. ممنون. البته هروقت سوال داشتم مزاحم شما میشمــــــــــــــا:cool:
  10. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نه همه رفتن کسی با ما نموندش
  11. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    جشن بهتون خوش بگزره. ایشالا سال دیگه نوبت ما میشه جشن میگیریم واسه خودمون. شب خوش
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    تبریک میگم که یزد قبول شدی. خیلی شهر ایده آلیه
  13. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    مرسی از تو و فرزانه. روش فکر میکنم اگه دوستام اراک قبول شده باشن شاید برم.
  14. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    خوشبحالتون.داره گریم میگیره .باید 1سال بشینم تو خونه:cry:
  15. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    نه بابا.فرزانه جون خیلی خوشحال شددددددم.برای همتون. راسی فائقه کجا قبول شد؟ نفیسه؟
  16. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    منکخه گفتم اراک قبولم. اراک قبول شدم .بچه ها به همتون تبریک میگم. و خیلی خوشحالم که حق مازیار ضایع نشد و رجایی قبول شد;)
بالا