نه حسود نیسم:دی
اما هروقت دعوامون میشه باهم غیرمستقیم این درس نخوندن منو میزنه تو سرم:(
من میخوام به خودمو خودش ثابت کنم که اگه بخوام میتونم.
خواهرات چی میخونن؟
نه تورو خدا ببخشید سو تفاهم نشه.
من مال خودم میگم . وضعیتم فرق میکنه. من 2قلو هستم.اونیکی قلم دانشگاه صنعتی میخونه. خوب اگه من دوباره برم غیر انتفاعی جوش بده
ناراحت نشین:cry: