یعنی من اسپم کردم؟؟؟؟؟؟؟
واسه من سوء تفاهم نمیشه...اگه منظورتونو نفهمم بهتون رک و پوس کنده میگم...رو در وایس نداریم که!!!!!!!!
خوبه...دغدغه هاتون خوشکله...اساسیه!!!
سلامممممممممم...خدا رو شکر...من خوبم...شما خوبین؟؟؟؟
باشه اگه از این سئوال خوشکلا باشه پایه ام حسابی...سرم درد میکنه واسه این سئوالا:D
حالا جواب منو دیدین؟؟؟
سلام دوستان
روش برخورد با دشمن: اگر بر دشمنت دست يافتي، بخشيدن او را شكرانة پيروزي قرار ده. (حكمت 11)
بسم الله الرحمن الرحیم
جزء هشت
صفحه142-آیات 111 تا...