دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه :gol:
بازهم خوبه همین یک حسن رو در شما پیدا کرد وگرنه کار سخت میشد ;):biggrin:
حدس میزدم شما باید از راه عقل عاشق شده باشید :gol::gol:
عاشق خویش فراموش مکن
در روزنامهء" اقدام" چاپ تهران مسابقه ای تحت عنوان "هدیهء عاشق"به مسابقه گذارده می شود که دربارهء" گل فراموشم مکن" که یکی از قصه های اروپایی است می باشد.
خلاصه قصه چنین است: عاشق ومعشوقی در...
از دست نوشته های گاندی
این جهان مملو از انسانهاست ، پس این جهان میتواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمیتوانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم...
اینو قبول دارم بعضی وقتا وادار میشی ناخواسته مثل دیگران رفتار کنی و این خودتو بیشتر از همه ازار میده
خوبه باز یکی ما رو به اقایی قبول کرد وگرنه باید همون ماهی می موندیم:biggrin::biggrin: