فعلا که خودت داری ف.ض.و.ل.ی داری میکنی توی صفحات .
بهت نمیگم .
راستی من با اون دوستمون که توی بهزیستی هست صحبت کردم .
قرار شده تا یک شنبه هفته اینده یک خبر بده به ما.
یعنی امار رفیده را در بیاره .
سلام پژمان . من توانایی صفر گرفتن دارم خودش خوب کلی هست .
در ضمن من فضول نیستم و کنجکاوم .
به به پسرخواهر گلم . بله با ایشون تا دم در خونمون رفتم و اونجا از هم خداحافظی کردیم و رفتیم .
جای شما خالی و امروز خیلی پادرد شدید گرفتم خاله . یعنی بزور دارم راه میرم .