نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    سلام ممنون عكس جالبيه

    سلام ممنون عكس جالبيه
  2. sahar-architect

    ممنون از عكس

    ممنون از عكس
  3. sahar-architect

    بله متوجه شدم:redface: زود باش بیا سر قرار من دارم میام یکم بعد میرسم

    بله متوجه شدم:redface: زود باش بیا سر قرار من دارم میام یکم بعد میرسم
  4. sahar-architect

    سلام بله هوا خیلییییییییییییی خوب بود حال میداد واسه بستنی خوردن

    سلام بله هوا خیلییییییییییییی خوب بود حال میداد واسه بستنی خوردن
  5. sahar-architect

    سلام نه عجب بالا!اوزووی گوردوم بورداااا دونئن یاغئش التئندا نولدی بیلوه که الان گئلیپسن سنی...

    سلام نه عجب بالا!اوزووی گوردوم بورداااا دونئن یاغئش التئندا نولدی بیلوه که الان گئلیپسن سنی گوروم نولاسان شیوا اخشام دوندوم یاغئشدا!
  6. sahar-architect

    مگه من برخورد کردم!!!!!!!!:question:

    مگه من برخورد کردم!!!!!!!!:question:
  7. sahar-architect

    سلام قربونت عزیزم

    سلام قربونت عزیزم
  8. sahar-architect

    برو بابا من شوخی کردم تو هم تشبیه میکنی:biggrin::biggrin:

    برو بابا من شوخی کردم تو هم تشبیه میکنی:biggrin::biggrin:
  9. sahar-architect

    بله دریافت شد

    بله دریافت شد
  10. sahar-architect

    [IMG] سعید اینی که این وسط افتاده تویی که اونقدر زیر بارون موندی که نفله شدی!

    [IMG] سعید اینی که این وسط افتاده تویی که اونقدر زیر بارون موندی که نفله شدی!
  11. sahar-architect

    خب تاخیر داشتم دقیقا11:30بود که اومدم فکر کنم همزمان شده این اومدن من با رفتن شما

    خب تاخیر داشتم دقیقا11:30بود که اومدم فکر کنم همزمان شده این اومدن من با رفتن شما
  12. sahar-architect

    شوما راحت باش اقای رزمجو بفرمایید گریتونو بکنین!

    شوما راحت باش اقای رزمجو بفرمایید گریتونو بکنین!
  13. sahar-architect

    این حاج سعید شماره عینکش بالاست؟؟؟؟؟تنهارو چندتا میبینه؟:Dنوشته از این بچه ها یاد بگیر!

    این حاج سعید شماره عینکش بالاست؟؟؟؟؟تنهارو چندتا میبینه؟:Dنوشته از این بچه ها یاد بگیر!
  14. sahar-architect

    خیر اولا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اولمیه سیزه د دئیللر سعید خیری!

    خیر اولا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اولمیه سیزه د دئیللر سعید خیری!
  15. sahar-architect

    همینجوری اخه اینجا بودین و خبری ازتون نبود! خواهش میکنم منم دارم میرم خداحافظ

    همینجوری اخه اینجا بودین و خبری ازتون نبود! خواهش میکنم منم دارم میرم خداحافظ
  16. sahar-architect

    اقا سعید شمام که زیر ابی!:D

    اقا سعید شمام که زیر ابی!:D
  17. sahar-architect

    [IMG] مهندس تو رو خدا منو با یه رسید تحویل بگیر!:biggrin:چگونه ای صباجان؟

    [IMG] مهندس تو رو خدا منو با یه رسید تحویل بگیر!:biggrin:چگونه ای صباجان؟
  18. sahar-architect

    رها پروفت با عکسهای متفاوت رویت میشه!چه خبره!!!!!!!!!!!

    رها پروفت با عکسهای متفاوت رویت میشه!چه خبره!!!!!!!!!!!
  19. sahar-architect

    که اینطووووووووووووور!!!!!!!!!!!!!!!!! ممنون که اگاهم کردین در اسرع وقت مراحل بازجویی رو انجام...

    که اینطووووووووووووور!!!!!!!!!!!!!!!!! ممنون که اگاهم کردین در اسرع وقت مراحل بازجویی رو انجام میدم:biggrin:
  20. sahar-architect

    چیو نمیخوای گلم؟ ایشالله حتما سری بعد تو هم میای

    چیو نمیخوای گلم؟ ایشالله حتما سری بعد تو هم میای
بالا