چی شده مهران ؟
باشه بازهم تماس میگیرم باهاشون .
مهران الان زنگ زدم تشک رویا باهاشون صحبت کردم .
[IMG] زنگ زده گفته بیا این تشکها را بردار ببر .
ما نمیخواییم اینها به درد ما نمیخوره .
دیگه نمیگم بیگی این شکلک را به جاش میگذارم [IMG]
مهران جان باور کن اون شبی که رفتید با بچه ها رفیده که لباسها را بردید من زنگ زدم .
اون جک ها هنوز پیدا نشده . [IMG]
خودم هم به خدا خیلی دلم براشون میسوزه .