نمیدونم شاید من خیلی زودرنج و حساسم . ولی چند روزه که این فکر داره توی مغزم رژه میره که دیگه سرکار نرم .
واقعا از بچه بازی و حرفهای خاله زنک بازی حالم بد میشه بخدا .
داداش پژی دیروز که انقدر حالم بد بود که بیچاره بچه ها را هم دپرس کرده بودم .
چرا مردم انقدر بدجنس و بی چشم و رو شدن .
نمیدونم شاید...
سلام ، صبح شما هم بخیر .زیاد این چند روز من اصلا وضعیت روحی خوبی ندارم .سعی میکنم کمتر بیام که به بچه ها انرژی منفی وارد نکنم .
شما هم برو ، ولی خاله دیگه به من نگو که میرم پی کارهام .
سلام ، صبح شما هم بخیر برادر عزیزم .زیاد این چند روز من اصلا وضعیت روحی خوبی ندارم .سعی میکنم کمتر بیام که به بچه ها انرژی منفی وارد نکنم .
اصلا مسئله ای نیست . امروز بعدازظهر چه ساعتی میتونید تشریف بیارید ؟