:biggrin:
الهامی این بخش ادرسشو نگاه کن...
همون جا که زده و نوشته
aba_saleh.mp3.html
سمت چپ همه این نوشته ها یک شکلک مربع شکله...روی اون چپ کلیک کن...
گزینه
alow
بزن
:biggrin:
خیلی زرنگیداا...کلا منظورروسریع متوجه مییشین:دی
به اون شدت که نه...ولی...:دی
شما اقاعلی هستین دیگه...قشنگ بودن یا نبودنش رو خواهرتون باید بگه:)
ولی اسمونش قشنگه