[IMG]سلام دانی افسرده
خوفی؟
با افسردگی در چه حالی؟
انگیزت از افسردگی چی بود؟[IMG]
1-جلب توجه
2- نظر داشتن به آجی زینب[IMG]
3-داشتن قصد ازدواج
4-همه موارد[IMG]
[IMG]نه دخترم از وقتی تو رفتی مادربزرگتم زیاد نیومد
باباتم رفته بود مسافلت
منم تک و تهنا مونده بودم داشتم افسردگیه حاد می گرفتم [IMG]
[IMG]همه نگران بودن چرا اسپم بازی نمی کنم
[IMG]بدون شماها دست و دلم نمی رف