نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    ابراهيم تاتليسس ترور شد

    متن . ترجمه یکی از ترانه هاشو تو نت پیدا کردم . البته من اصلا ترکی بلد نیستم امیدوارم ترجمه درستی باشه متن ترانه و ترجمه آهنگ Vur Gitsin Beni از ابراهیم تاتلیسس Benden Sevgi Değil...
  2. ZEUS83

    خواهش میکنم عزیزم شما لطف کردید و عید رو قبل از همه بهم تریک گفتید امیدوارم شایستگی دوستی با...

    خواهش میکنم عزیزم شما لطف کردید و عید رو قبل از همه بهم تریک گفتید امیدوارم شایستگی دوستی با شما رو داشته باشم
  3. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    چی رو باور نکردم ؟ چرا باور دارم . میخواهم با حاجی شوخی کنم
  4. ZEUS83

    ابراهيم تاتليسس ترور شد

    درست صحبت کن . حیا رو خوردی یک اب هم روش . اگه نمی تونی مودبانه صحبت کنی حداقل ساکت شو . این چه طرز حرف زدن با دیگرانه
  5. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    دورگه لبنانی شاهرودی میشه من متین و پریسا و من هر سه مجردیم
  6. ZEUS83

    ابراهيم تاتليسس ترور شد

    کاربر محترم اینجا کسی عادت نداره تو گوگل دنبال فساد دیگران بگرده هر کسی باید به فکر خودش و اصلاح خودش باشه . سرچ کردن برای فساد دیگران کمکی به از بین بردن فساد خود ادم که نمیکنه هیچ به فسادهای روحیشم اضافه میکنه
  7. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    راستی حاجی تا یادم نرفته . یک نصیحت دوستانه . خواهشا جلو دورگه های لبنانی شاهرودی حرفی از دست نزنید چون اون رگ عربیشون یاد حرکات موزون میکنه
  8. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    حاجی اینجا همه مجردن تاپیک برا محردا بزن
  9. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    پشششششم حاجی ولی اینجور که شما دست میزنید ادم دلش میخواهد تا صبح دست بزنه حالا دلیل این همه دست زدن چی هست ؟؟
  10. ZEUS83

    ابراهيم تاتليسس ترور شد

    اخه چرا باید ترورش کنن ؟؟؟؟ الان دوست من عزا گرفته حتما
  11. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    خوبم دختر گلم تو خوبی عزیز دلم حاجی دختر منو اذیت نکن . اون متین هم هوومه . حواست باشه یکدفعه دیدی سه تایی شورش کردیم و حاجی کشون راه انداختیم میخواهید منم بیام شاهرودی هم قاطیش کنیم ؟؟
  12. ZEUS83

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    سپاس عزیزم عالی بود زیبا و تفکر برانگیز
  13. ZEUS83

    از فیس بوک الناز

    نخیرم . اراکیا مثل خودشون حرف میزنن عربا هم مثل خودشون حرف میزنن مخصوصا اگه عربه رگ و ریشه شاهرودی هم داشته باشه
  14. ZEUS83

    عیدی!

    بهترین عیدی رو خدا میتونه به بنده هاش بده اونم هر چی به خیر و مصلحتشونه . بهترین عیدی رو از بابام گرفتم . بعد از اینکه یک ماشین رو داغون کردم دو سه ماه بعدش برای عیدی بهم یک ماشین داد
  15. ZEUS83

    چرا بوی عید نمیاد؟؟؟

    خب منم همین پائین های تهران هستم ولی امروز برف و بوران بود
  16. ZEUS83

    ختم دسته جمعي قرآن،‌موقع تحويل سال به نيت تعجيل در فرج حضرت مهدي(عج)

    :gol:ختم دعای امن یجیب برای تعجیل در ظهور :gol:
  17. ZEUS83

    حلالمان می کنید؟

    حلالم کنید ار ستم کرده‌ام ستمگر کشی نیز هم کرده‌ام چو مشگین سریرم درآید به خاک به مشکوی پاکان برد جان پاک بجای غباری که بر سر کنید به آمرزش من زبان‌تر کنید اقای پیر جو سپاس بابت کار نیک و پسندیده ای که انجام دادید . ما هم کم شما رو اذیت نکردیم از همه مدیران عزیز...
  18. ZEUS83

    در فهرست کارهایی که قبل از مردن باید کرد نوشتم غذا خوردن در رستوران آلینیا

    شماره ۱۷۲۳ خیابان هالستد شمالی در شهر شیکاگو خانه ایست با آجرهای خاکستری تیره،بدون هیچ تابلو و یا نشانی دیگر. خانه ای که برای ورود به آن چیزی حدود ۶ ماه باید در صف انتظار باقی بمانید. اگر سرانجام بخت یار شما باشد و در جیب هایتان یکی دوهزار دلاری پیدا شود، و البته سر وقت به محل رسیده باشید،...
  19. ZEUS83

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/255179-اخرین-مدل-هفت-سین-زنونه-(-طنز)

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/255179-اخرین-مدل-هفت-سین-زنونه-(-طنز)
  20. ZEUS83

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/255179-اخرین-مدل-هفت-سین-زنونه-(-طنز)

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/255179-اخرین-مدل-هفت-سین-زنونه-(-طنز)
بالا