پژمان جان مبارکه . ما اصلا نفهمیدیم که شما دارید زندگی دونفره تشکیل میدید .
انشالله به پای هم پیر بشید .
آتی جان بیا به ما شیرینی بده .
تازه نازی-مو ما رو اغفال کرد . من چیکار کنم .تازه یک عالمه عروسی گرفتیم . بیا عروس خانوم .
گلم صورتجلسه را میگذاری ؟
راستی یادمون رفت رئیس هیئت مدیره را...
بی وفا ، کجایی ؟
دلم برات یک ذره شده . میگم اگر 5شنبه بخواهیم بریم ناهار بیرون میایی ؟
فرناز یک جای خیلی خوب سراغ داره که غذاهاش فوق العاده هست . [IMG]
این مهران چاخ رو ببریم یا نه ؟