اِ !
چه خب!
میگم مریمی بیا یه تاپیک بزن تو این ماه رمضونیه به ما هم یه چیزایی یاد بده!:redface:
-------------
هیچی دیگه الان از صب تا شب باید وایسیم تو صف مرغ!:surprised:
علیک ِ سلام!
خوبی مریمی!
هووووووووووو چه خبره پروفسول:surprised:
داری میترکونیا! یه وقت هم برا ما بذار کنار!
------------
این آواتار عوض کردن هم داستان داره!
شیختون هم به تاریخ پیوست:دی:biggrin:
ماه رمضان آمد ای یار قمر سیما//بربند سر سفره بگشای ره بالا
بر یاد لب دلبر خشکست لب مهتر//خوش با شکم خالی مینالد چون سرنا
خالی شو و خالی به لب بر لب نابی نه//چون نی زدمش پر شو وانگاه شکر میخا
بادی که زند بر نی قندست درو مضمر//وان مریم نی زان دم حامل شده حلویا
گر توبه ز نان کردی آخر چه زیان...