یعنی الان این کار یه تاپیک کم داره!
اونوقت ببین چی میشه! یعنی یه وضی!
اجازه هست مدیرجـــــــــــــــــان!:redface:
----------------
راستس تا یادم نرفته!
پیوندتان مستحکم!:D
[img]
پسرم!
در زندگی مشترک اصل بر تفاهم و کوتاه آمدن از خواسته های خود و توجه به خواسته های طرف مقابل می باشد!
بهترین ها را برایت ارزومندم! مبارک باشه!:gol:
تقدیم به تو ای بهترین مدیر دنیا!:surprised:
ان شاءالله در پناه خدا شاد و موفق و پیروز باشید !
و به پای هم پیر شوید!
زندگی را ، خواستن را، بجویی در .........
[img]