نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    مهسا جون مرسی واسه تبریک عزیزم :gol: شرمنده دیره ولی روز تو هم مبارک

    مهسا جون مرسی واسه تبریک عزیزم :gol: شرمنده دیره ولی روز تو هم مبارک
  2. pari khano0m

    ممنون واسه عکس قشنگت :gol:

    ممنون واسه عکس قشنگت :gol:
  3. pari khano0m

    مرسی سپیده نازم واسه تبریکت.... خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک عزیز دلم :gol:

    مرسی سپیده نازم واسه تبریکت.... خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک عزیز دلم :gol:
  4. pari khano0m

    ممنون داداش واسه تبریک :gol: شرمنده خیلی درگیر بودم....

    ممنون داداش واسه تبریک :gol: شرمنده خیلی درگیر بودم....
  5. pari khano0m

    عزیـــــــــــزم..... مرسی واسه دوچرخه و موتورا :دی دوچرخه خیلی دوس دارم ولی دیگه موتور دوس...

    عزیـــــــــــزم..... مرسی واسه دوچرخه و موتورا :دی دوچرخه خیلی دوس دارم ولی دیگه موتور دوس ندارم :( ولی چون تو دادی میذارمشون گوشه اتاقم ;)
  6. pari khano0m

    فدات شم عزیزم روز تو هم مبارک... :gol: البته با تاخیر :دی

    فدات شم عزیزم روز تو هم مبارک... :gol: البته با تاخیر :دی
  7. pari khano0m

    ایشالا :D شرمنده عزیزم خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک :gol:

    ایشالا :D شرمنده عزیزم خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک :gol:
  8. pari khano0m

    عزیزم میدونم خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک :gol: شرمنده خیلی درگیر بودم

    عزیزم میدونم خیلی دیره ولی روز تو هم مبارک :gol: شرمنده خیلی درگیر بودم
  9. pari khano0m

    خواهش می کنم دوستم :gol:

    خواهش می کنم دوستم :gol:
  10. pari khano0m

    ممنون واسه عکس دوست گلم :gol:

    ممنون واسه عکس دوست گلم :gol:
  11. pari khano0m

    ساعتو نگاه کن...... من برم دارم میمیرم از خستگــــی.... موفق باشی دایی شب بخیر

    ساعتو نگاه کن...... من برم دارم میمیرم از خستگــــی.... موفق باشی دایی شب بخیر
  12. pari khano0m

    مشکل؟؟؟؟ کی گفته مشکل داره؟؟؟؟؟؟ :mad: (غیرت بودااااا .... تو هم تا چند وقت دیگه ازین غیرتا پیدا...

    مشکل؟؟؟؟ کی گفته مشکل داره؟؟؟؟؟؟ :mad: (غیرت بودااااا .... تو هم تا چند وقت دیگه ازین غیرتا پیدا می کنی) سخته... سخت که نیست، کار زیاد داره. درسام کارام.... تو خونه هم یه لحظه وقت اضافه ندارم. وقتی باشگام یعنی دارم تو اینترنت دنبال یه چیزی می گردم یا خیلی خسته ام دایـــــــــــی...
  13. pari khano0m

    نه خیلی کم میاد... هردومون شدیـــــــــد درگیریم وقت نمیشه اصلا :( الانم از صبح بیرون بودم دارم...

    نه خیلی کم میاد... هردومون شدیـــــــــد درگیریم وقت نمیشه اصلا :( الانم از صبح بیرون بودم دارم میمیرم از خستگی باز باید بشینم دو ساعت دیگه کار کنم :( آخه اینم رشته بود من انتخاب کردم؟؟؟؟
  14. pari khano0m

    ایشالا ;) خیلی خوبه.... تبریک میگم دایی جون :gol:

    ایشالا ;) خیلی خوبه.... تبریک میگم دایی جون :gol:
  15. pari khano0m

    بله میدونم دایی خودم بهش گفتم، صبح بیدار شدم دیدم زده 8 میری کلی ناراحت شدم :cry: دایی کنکور...

    بله میدونم دایی خودم بهش گفتم، صبح بیدار شدم دیدم زده 8 میری کلی ناراحت شدم :cry: دایی کنکور دادی؟ چی قبول شدی؟
  16. pari khano0m

    :cry::cry::cry: چرا این همه زود برگشتی دایـــــــــی؟؟؟؟؟ مگه قرار نبود بیای پیشمون؟!!! :razz:

    :cry::cry::cry: چرا این همه زود برگشتی دایـــــــــی؟؟؟؟؟ مگه قرار نبود بیای پیشمون؟!!! :razz:
  17. pari khano0m

    مرســــی عزیـــزم.... ببخشید تشکرم تموم شده وگرنه جای تشکر داره اســـــــــــــاســـی :gol:

    مرســــی عزیـــزم.... ببخشید تشکرم تموم شده وگرنه جای تشکر داره اســـــــــــــاســـی :gol:
  18. pari khano0m

    بچه ها بیایین 27 شهریور تولده دوست خوبمون m.e.ar همون علیرضا جوووووووووووووووووووووووو وووووووووووونه کوچولوئه

    wo0oooooooo!!!! بابا ببین تولد کیـــــــــــه...... تولدت مبارک علی آقای گــــــــل :gol::gol::gol: ایشالاچی؟!! ایشالا یه کیک خوشمزه بفرستی برام ... خیلی هوس کردم!
بالا