:mad:چه عجب :razz:
قلبونت آوا جوون متعلق به خودته 2تا کمه شما مدیرین هر چند تا دوست داشتی بوسش کن:surprised::biggrin:
باشه حالا عذاب وجدان نداشته باش
:mad:ولی از این به بعد حواستو جمع کن
:mad:چه عجب :razz:
قلبونت آوا جوون متعلق به خودته 2تا کمه شما مدیرین هر چند تا دوست داشتی بوسش کن:surprised::biggrin:
باشه حالا عذاب وجدان نداشته باش
:mad:ولی از این به بعد حواستو جمع کن
:mad:چه عجب :razz:
قلبونت آوا جوون متعلق به خودته 2تا کمه شما مدیرین هر چند تا دوست داشتی بوسش کن:surprised::biggrin:
باشه حالا عذاب وجدان نداشته باش
:mad:ولی از این به بعد حواستو جمع کن