You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام داش سعید[IMG]
چطوری داش سعید[IMG]
تحویل نمی گیری داش سعید[IMG]
-
[IMG]همه خوفن آجی مرمری جوونم
فقط خفن جات دیده میشه تو تاپیک تبریز دلم برا اومدنات تنگوولیده شده[IMG]
-
[IMG]بیکاره بیکار تو چیکالا موکنی آجی جوونم
-
آجی قیافتو چنا اینجوری کردی
-
آجی قیافتو چنا اینجوری کردی
-
آجی قیافتو چنا اینجوری کردی
-
سلام ممنونم شما خوبین؟[IMG]
-
-
[IMG]آره آجی جوون یادش بخیر عجب کارتون باحالی بود
-
نه در دسته چاپه[IMG][IMG]
-
آره زبانه جدیده باشگاس[IMG]
-
سلام[IMG]
ملسی چه عجب از این ورا
تو خوفی؟
چیکالا موکنی؟
-
[IMG]حال چش سفید خاله چطوره
-
خوب بخوابی آجی جوونم شبت قشنگ[IMG]
-
عمو جوون:cry: حالت خوف نیس:(
بیا اینو بخول خوب میشی
-
-
ببخشین سلام
:surprised:به به
وقتی عمو کودک می شود:D
-
-
:surprised:حالا عمو چرا 2رنگ می نویسی؟
-
[IMG]حالا چنا برا آجیت قیافه گلفتی؟