سلام بر برادر پژی . نه من امروز از صبح نبودم . [IMG]
الان هم ساعت 19:30 دقیقه هست که تازه رسیدم منزل و پس از نوش جان کردن یک فنجان چای امدم و مشاهده نمودم که برادر گرامی لطف کرده و یادی از بنده نموده اند .
از صبح در کلاس درس و ایران خودرو حضور داشتم . [IMG]