خب منظور از دادن همون مقدار سکه چیه؟؟!!
عرفه؟؟...قانونه؟؟...کل فامیله؟؟...
اگه مهریه کادو به خانمه که به نظرم همون چیزی باید باشه که با گرفتنش مهرت به شوهرت زیاد شه...
حالا بعضیا با پول!!! مهرشون زیاد میشه...بعضیام که اون چیزی که تو دله واسشون مهمه با چیزای دیگه که خریدنی نیست و ارزشش خیلی خیلی...